4.06.2013

| YSL慳家碎粉:.Poudre sur mesure |

YSL慳家碎粉:.Poudre sur mesure($390)
由於我呀姐是YSL的忠實fans,所以大大推介這款YSL semi-loose powder natural radiance (with brush)。慳家的原因在於價錢相當平易近人之餘,根據算數很好的呀姐所說,就算每天使用也能用超過3個月!因為第一次買的關係所以只能base on用家的意見來分享。

每次使用前才扭轉粉餠上金色的「刮盤」,刮出適量的碎粉就可以,不怕像一般的碎粉會倒得太多。貪新鮮的n是覺得很好玩啦,刮出的碎粉尚算幼細而且附送的碎粉刷也很柔軟不刺臉哦。

用後感:
個人覺得70-80分喇.
其實我之前只係用過jill stuart 閃閃碎粉,其他牌子都未買過.所以我的意見不能作準喇^^"
幼細度: 普通, Maybelline的粉餅都幼過佢.
(可能我本身皮膚比較粗喇,如果好似我呀姐用過而佢係中性偏乾又冇咩毛孔的皮膚就會覺得冇問題)控油度: 都ok (雖然佢冇標榜自己係控油的產品)

300幾的價錢都真係不過不失喇=]

No comments:

Post a Comment